pluppis

Alla inlägg under maj 2011

Av alvahansen - 26 maj 2011 21:06

Hejsan svejsan!


Idag har varit en rätt cool dag den har varit lugn och helt okej.

Var på första träningen idag efter skadan allt gick bra tills jag gjorde illa mig igen! Gud vill fan inte att jag ska spela!

Jag och Mia har tränat på your song som vi ska sjunga på avslutningen, det går lite sådär vi har några ställen som vi hakar upp oss på, allt sitter i hjärnan.. Irriterande!


Var på stan enstund med Sara Wikstrand vi fikade lite på donken och sen köpte hon fotbollsskor och sen typ åkte vi hem..


Du sitter jag och sjunger på your song fast ska typ duscha nu :/


Väntar också ett samtal från Lisa ifall hon kan sova hos mig i morgon! ;D <3


Hejdoo!

Av alvahansen - 25 maj 2011 18:55

Dagarna går.. och närmare sommarlovet kommer man.

Idag försov jag mig typ 2 timmar efter mitt alarm! Jag har 3 kilometers uppförsbacke till skolan och jag haltar! vi började 09.55 och lilla Alva vaknade 10.15 och det tar typ 30 min att gå upp! Gött!


Dagen slutade med kör, jag gick från skolan typ 16.00 fast vi slutade 15.25 men musik det gillar vi!


Nu sitter jag här och tråkar framför datorn..

Som det oftast blir när man inte har träning.


Ska gå och ta en liten kaka tror jag om dom inte är slut ;)

Hejhej!

Av alvahansen - 24 maj 2011 22:14

Idag har jag varit på skolan.. :/ sen efter skolan har jag varit med Lisa, vi sjung och spelade tillsammans på våran nya låt :) sen slappade vi ett tag för att sen åka på fotbolls match ;p men jag kan inte spela för jag är skadad det är såå tragiskt, man bara dras mot planen som en maget! helt sjukt det är som en drog! Men jag satt och förfrös mina tår i spöregnet ;( resultatet blev 0-0  :/

Sen kom jag hem vid halv nio, tog lite fika vid tv:n och nu datan :) jag ska väl sova nu snart, skola i morron , ingen, som alla andra enformliga dagar..

Godnatt

Av alvahansen - 23 maj 2011 21:06

      Modell: Alva

  Fotograf: Tova

Av alvahansen - 23 maj 2011 15:35

Nu i helgen har jag gjort några scrapbook kort, det är sjukt kul att pyssla lite ibland. Tack Erika för papperna jag fick :D


          A dom blev åt fel håll men men..
Jag har ju inte hållt på med att gör kort så länge så jag kan typ inte men jag tar gärna emot kretik :) Man kan bara bli bättre :p


Av alvahansen - 2 maj 2011 19:22

Nu var det längesen sist men nu hade jag tänkt blogga igen såå ,, nu kör vi !

Mitt lov var nice som f*n ;D jag var på dans det var askul ! Vi åkte skoter men det var på håret så det fick bara bli första dagen ..

Vi var tvunga att gå över en blötmyr, men det gick väl okej.


Jag har också handlat lite kläder :) en skinjacka, ett linne, en tröja och en t-shirt.

Fick 1000 kr av pappa för att handla lite :) så då var det ju lugnt med min lilla usla fickpeng ;)

Presentation


Mitt liv i bild och text.

translate

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards